Næstved HG Kvinder

12/03/2024

Næstved HG fodboldkvinder – På besøg hos Spar Nord

Hos fodboldkvinderne i Næstved HG er nogle af nøgleordene til deres sportslige succes; relationer, samvær og fællesskab. Og gennem åbne kommunikationskanaler, faninvolvering og samarbejde med lokale partnere, skabes der et miljø, hvor støtten til holdet strækker sig fra banen og ind i lokalsamfundet.

Et par af de unge lokale talentfulde spillere var forleden på besøg hos Spar Nord, hvor Direktør Bjarne E. Nielsen ønskede dem held og lykke med den forestående sæson. Klubben er både glad og stolt over, at Spar Nord trofast har været med på fodboldrejsen helt tilbage fra dag 1.

Spar Nord er den lokale bank, der har fingeren på pulsen omkring hvad der sker i byen, hvordan priserne på boliger udvikler sig, og hvordan det lokale fodboldhold klarer sig.

Kvinderne fra Næstved HG har sensationelt netop kvalificeret sig blandt de sidste 4 hold i pokalturneringen og skal i semifinalen op mod FC Nordsjælland. Samtidig spiller kvinderne i foråret i Kvalifikationsligaen, hvor 6 hold kæmper om 2 pladser til den bedste række efter sommerferien.

Første kamp er lørdag den 16. marts på hjemmebane mod FC Thy-Thisted Q – så sæt meget gerne X i kalenderen, kom ud og mærk fællesskabet – der er kampstart kl. 14:00.