ANLÆGSGARTNER HEINO VISTISEN A/S

19/06/2024

ANLÆGSGARTNER HEINO VISTISEN A/S FORLÆNGER SIN AFTALE MED 2 ÅR

Forberedelserne til den nye sæson er i fuld gang og hver dag kommer vi et skridt tættere på et godt udgangspunkt. Nu er der taget ét skridt mere uden for kridtstregerne, hvor vores Super Partner, Anlægsgartner Heino Vistisen herfra byen, netop har forlænget deres aftale med 2 år – og det er selvfølgelig noget, som skaber glæde i boldklubben.
“Vi ønsker naturligvis, at stå med det stærkeste udgangspunkt som muligt, når den nye sæson sparkes i gang og det gælder både på og udenfor banen. At Heino Vistisen viser os den tillid og forlænger med to år, giver da en fantastisk følelse i kroppen og har stor betydning for vores videre arbejde med at vende tilbage til 1. division. Det sidste halve år, har bestemt ikke være det bedste eller nemmeste i klubbens historie, men at opleve den fortsatte opbakning fra både fans og samarbejdspartnere, gør et stort indtryk. Jeg ser frem til det fortsatte gode samarbejde med Heino Vistisen”, siger direktør Peter Nielsen.

Forlængelsen er man også glade for hos Anlægsgartner Heino Vistisen. Her udtaler Rasmus Sørensen:” For os er det vigtigt at skabe langvarige relationer både i forhold til vores kunder men også i andre sammenhænge, og det er vores forlængelse af aftalen med Næstved Boldklub et glimrende eksempel på. Samtidig betyder det rigtig meget for os, at støtte op om den lokale sport i Næstved, og en del af vores sponsorat er faktisk øremærket til TalentCenter Sydsjælland, som skaber fremtidens fodboldspillere.”

Anlægsgartner og autoriseret kloakmester

NYANLÆG, RENOVERING & VEDLIGEHOLDELSE

Siden 1984 har Anlægsgartner Heino Vistisen A/S beskæftiget sig med alle typer projekter – lige fra nyanlæg til vedligeholdelse og renovering af udearealer. Virksomheden er ofte underentreprenører eller har fagentrepriser i spændende projekter på hele Sjælland og Lolland Falster.

Kunderne består primært af erhverv og offentlige instanser fx hovedentreprenører, kirker og boligforeninger. Virksomheden er meget engageret i branchen, og sidder derfor med i det lokale uddannelsesudvalg for anlægsgartnere – og har selvfølgelig altid elever.
Virksomheden er naturligvis medlem af brancheorganisationen Danske Anlægsgartnere, hvor de også har en post i hovedbestyrelsen. Medlemskabet er kundernes garanti for, at arbejdet udføres efter gældende regler, standarder og normer.