🔰 U23-holdet rykker desværre ud af Danmarksserien
Efter dagens samlede nederlag til ASA Aarhus rykker vores U23-hold desværre ud af Danmarksserien.
Efter en flot start på forårssæsonen gik vi desværre i stå mod slutningen og måtte se det hele glide os af hænde. Derfor er nedrykningen nu en realitet.
Det var ikke planen.
Fra næste sæson jagter vi oprykning fra Sjællandserien, så vi igen kan være en del af Danmarksserien i sæsonen 2027/28.
Tak til alle spillere, trænere, frivillige og fans for støtten gennem sæsonen. Sammen rejser vi os igen.
