JULIUS MADSEN SOLGT TIL AC HORSENS

08/01/2024
Selvom de fleste nok sidder og venter på tilgange til truppen, så omhandler årets første nyhed fra den sportslige sektor et salg.
Næstved Boldklub og AC Horsens er blevet enige om en transfer af Julius Madsen gældende her fra årsskiftet.
“Selvom vi står foran et vigtigt forår og de fleste forventer tilgange til truppen, så har vi valgt at acceptere et tilbud fra AC Horsens. Der er tale om et stort salg for en klub som vores og igen et salg, som vi er stolte af. En aftale som alle 3 parter, er rigtig glade for. Julius har længe gået med en drøm om at komme til en større klub og komme endnu tættere på Superligaen. Det får han nu muligheden for i AC Horsens, hvor det hele kører i et fuldtids setup. Vi er sikre på, at Julius får succes i den gule trøje og vi ønsker Julius alt det bedste med videre. Tak for indsatsen i den grønne trøje for nu”, slutter Sportschef Peter Dinesen.
Julius Madsen har spillet 76 kampe for De Grønne og scoret 7 mål