Nyheder

20/06/2013

Ny 3-årige hovedsponsoraftale med DiBa

Ny 3-årige hovedsponsoraftale med DiBa

Under arrangement hos DiBa 19.juni kl.17, hvor det handlede om ”Mission Næstved i 1.division” kunne vi ligeså præsentere en ny aftale med DiBa. En hovedsponsoraftale på 1.divisions niveau, og med langt mere dynamik og konkret indhold, der øger værdien også for DiBa. Kennet Mayland, Salgsdirektør i Næstved Boldklub A/S udtaler:

”En forlængelse af en hovedsponsoraftale er altid vigtig. Denne aftale har stor betydning for os, hvilket er ganske naturligt grundet titlen og størrelsen på sponsoratet. Det er er endnu et skridt i den helt rigtige retning, og vi glæder os utrolig meget til det fortsatte samarbejde. Et samarbejde, der også i den grad varetager de interesser som DiBa har i forhold til aftalen. Og sådan skal det være…..værdi på begge parter. DiBa er med deres setup, kompetencesammensætning og lokale engagement er primær spiller i markedet, som er vigtig for Næstved.

Nu afventer vi blot den sidste hovedsponsor, Mærk Næstved (Næstved Kommune), som vi inderligt håber fortsætter på et tilfredsstillende niveau. Så er vejen banet for den kommende sæson og målsætningen om 1.division”

 

Arne Højbo, Marketingschef i DiBa udtaler:

”Når vi har valgt indgå en ny hovedsponsoraftale med Næstved Boldklub, er det blandt andet fordi, der sker mange spændende ting i klubben i øjeblikket. Næstved Boldklub er inde i en god gænge, drevet af nogle entusiastiske nøglepersoner, der brænder for sagen. Og det er vi ikke ene om at synes. Det vidner en øget sponsoropbakning også om.

 

Sportsligt har sæsonen måske nok været svingende, men dog overvejende positiv med mange gode resultater. Oprykning blev det ikke til i denne sæson, men klubben satser målrettet på, at det sker i den næste. Der er aldrig garantier i denne verden – og slet ikke i fodboldverdenen. Men jo bedre man forbereder sig, jo større er chancen for, at det lykkes. Og klubben gør meget for at forberede sig. Det vil vi gerne bakke op omkring.

 

Endelig mener vi, at fodbolden i Næstved fortsat har stor markedsføringsmæssig værdi for vores område, og det er til gavn for både erhvervsliv og befolkning”.

 

image004